روابط عمومی
1401/6/14 دوشنبه
✍ رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور خبر داد:
✔️ زمان و جزئیات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر

.




رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت 22 ام دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل داخل کشور (قشم، کیش و عسلویه) از 10 لغایت 16 شهریورماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت نام غیرحضوری اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محتبی سلطانی احمدی افزود: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک شامل؛ تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود) و گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.
رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور تاریخ ثبت نام حضوری را از 12 لغایت 16 شهریورماه اعلام کرد و افزود: دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی در مراکز بین الملل داخل (قشم، کیش و عسلویه) مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.
وی همچنین تاریخ درخواست مهمانی دانشجویان را از 12 لغایت 16 شهریورماه و زمان انتخاب واحد را از 12 لغایت 19 شهریورماه سال جاری اعلام کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر