روابط عمومی
1401/6/14 دوشنبه
✔️ طی حکمی از سوی قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و رییس همکاری های علمی بین المللی؛
✔️ دکتر سلطانی احمدی به عنوان دبیر اجرایی چهاردهمین نشست ملی معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری با محوریت دیپلماسی علمی و فناوری منصوب شد.

.





✔️ دکتر مجتبی سلطانی احمدی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور طی حکمی از سوی وحید حدادی‌اصل قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و رییس همکاری‌های علمی بین‌المللی به عنوان دبیر اجرایی چهاردهمین نشست ملی معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری با محوریت دیپلماسی علمی و فناوری منصوب شد.
✍ به گزارش روابط عمومی، در حکم دکتر سلطان احمدی آمده است: با عنایت به پیشنهاد مشترک معاون همکاری‌های علمی و سازمان‌های تخصصی و معاون محترم اجرایی مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی و نظر به تخصص، کارآمدی، تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر اجرایی چهاردهمین نشست ملی معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری با محوریت دیپلماسی علمی و فناوری منصوب می‌شوید. هماهنگی و برنامه‌ریزی امور و فعالیت‌های مرتبط با نشست از مهمترین وظیفه شما به شمار می‌رود.
 توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام امور محوله با همکاری همه‌جانبه دانشگاه پیام نور در راستای تحقق اهداف این همایش از خداوند متعال خواستارم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر